<<< Djurens Rätt

Årsmöte 2019

Årsmötet 2019 ägde rum den 13 februari på Ehrensvärdska gymnasiet.  Här kan du läsa protokollet.

Nedan ser du också kallelsen till årsmötet och finner länk till årsmöteshandlingarna.

Hej kära medlem!

Tack för att du finns. Genom ditt medlemskap stödjer du Djurens Rätts viktiga arbete för djuren och det är väldigt värdefullt. Då du är medlem i Djurens Rätt och bosatt i Karlskrona innebär det att du tillhör Djurens Rätt Karlskrona och blir därmed kallad till vårt årsmöte.

På årsmötet kommer vi gå igenom vad avdelningen gjort under året som gått, vad som ska hända i år, välja en ny styrelse samt välja ombud till Djurens Rätts riksstämma i maj. Vill du ta del av årsmöteshandlingarna innan själva mötet så kommer de att finnas tillgängliga här på vår hemsida senast 1 vecka före årsmötet. Om du inte har tillgång till  internet och vill ta del av årsmöteshandlingarna kan du ringa 073-370 70 88 så ser vi till att  du får det hemskickat.

Ta din chans att påverka vårt arbete 2019 genom att delta på vårt årsmöte. Kom ihåg att betala årets medlemsavgift innan mötet för att ha möjlighet att rösta. Vi bjuder på Alla Hjärtans Dag-fika!

Tid: 13 februari 2019, kl. 18.30
Plats: Ehrensvärdska gymnasiet, Ö. Köpmansgatan 26, 371 32 Karlskrona
Handlingar hittar du här!

Kan du inte komma på mötet men ändå vill veta mer och kanske bli aktiv i Djurens Rätt? Du är alltid välkommen att kontakta oss med frågor om årsmötet eller andra frågor om vår verksamhet på karlskrona@djurensratt.se. Du hittar oss också på Facebook genom att söka på “Djurens Rätt Karlskrona”.

Varmt välkommen och tack för ditt stöd!